Trening u okviru projekta GEDIS – Gender Diversity in Information Science: Challenges in Higher Education u Zadru, Hrvatska

Trening u okviru projekta GEDIS – Gender Diversity in Information Science: Challenges in Higher Education u Zadru, Hrvatska

Univerzitet u Sarajevu kao partner projekta GEDIS – Gender Diversity in Information Science: Challenges in Higher Education, 2024-1-ES01-KA220-HED-000246558

 

U okviru Erasmus+ projekta GEDIS –Gender Diversity in Information Science: Challenges in Higher Education, od 4. do 6. juna 2025. godine, u Zadru, Hrvatska, održan je trening pod nazivom „Redizajn nastavnih planova i programa iz oblasti bibliotečkih i informacijskih nauka: Preporuke za uključivanje rodne raznolikosti (Curriculum Redesign in LIS: Recommendations for Integrating Gender Diversity)“, koji je organizovan od strane partnera projekta Sveučilišta u Zadru (Hrvatska), u kojem su učestvovale predstavnice sa Katedre za informacijske nauke Univerziteta u Sarajevu – Filozofskog fakulteta prof. dr. Lejla Hajdarpašić i doc. dr. Džejla Khattab.

Pored predstavnika organizatora treninga sa Sveučilišta u Zadru (Hrvatska), u treningu su uzeli učešće predstavnici sa Universitat de Barcelona (Španija) koji je koordinator projekta, kao i predstavnici partnerskih institucija: Stiftung Universität Hildesheim (Njemačka), FH Kärnten – University of Applied Sciences (Austrija), Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku (Hrvatska), Univerzitet u Sarajevu (Bosna i Hercegovina) i Slezske Univerzity v Opavi (Češka).

Učesnicima treninga su prezentirane preporuke za uključivanje rodne raznolikosti u nastavne planove i programe u bibliotečkim i informacijskim naukama (LIS), a trening je realiziran kroz sljedeće tematske cjeline: Konceptualizacija i terminologija; Kritička analiza, alati i praktični primjeri; Kreiranje sadržaja i akcioni planovi.

Erasmus+ projekt GEDIS, u kojem je Univerzitet u Sarajevu partner, provodi se od 2024. godine do 2027. godine i usmjeren je na integraciju rodne perspektive u visoko obrazovanje, posebno se fokusirajući na bibliotečke i informacijske nauke (LIS), čime projekt doprinosi stvaranju inkluzivnijih i pravednijih univerziteta, usklađujući se s prioritetima Evropske unije u području jednakosti i inovativnog obrazovanja. Ključni rezultat projekta se odnosi na razvoj tri obrazovna alata namijenjena studentima/cama, nastavnicima/ama i bibliotečkom osoblju, na engleskom, španskom, katalonskom, njemačkom, bosanskom, hrvatskom i češkom jeziku.

Za više informacija o projektu, molimo posjetite: https://www.ub.edu/gedis

            Gender Diversity in Information Science